FAQ

FAQ, czyli Często Zadawane Pytania

Tutaj znajdziesz szybkie odpowiedzi na pytania dotyczące usługi acoGO!

Pytania dotyczące użytkowania acoGO!

Bramka acoGO! współpracuje jedynie z systemami domofonowymi firmy Aco. Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania jak najkorzystniejszej oferty wymiany domofonu oraz atrakcyjnych pakietów zawierających usługę acoGO!

Produkty Aco, w tym acoGO!, można kupić u naszych dystrybutorów. Pełna lista punktów sprzedaży znajduje się na aco.com.pl w zakładce Dystrybucja. Zachęcamy również do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta (T. 61 415 25 77), które chętnie udzieli informacji wszystkim klientom zainteresowanym zakupem acoGO!

W wersji fabrycznej (acoGO! Single) urządzenie działa w ramach jednego lokalu na dwóch telefonach. Wykupując subskrypcję 4x Telefon, można zwiększyć zakres działania o dwa dodatkowe telefony (łącznie 4 użytkowników). W wersji acoGO! Multi, po wykupieniu odpowiednich licencji, można rozszerzyć obsługę do max. 64 lokali, po 4 telefony na lokal.

Aplikacja acoGO! jest dedykowana smartfonom z systemem iOS lub Android. Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu poznania szczegółów (T. 61 415 25 77)

Dzięki mobilnej aplikacji użytkownicy mogą prowadzić zdalne rozmowy (odbierać połączenia z domofonu), zdalnie otwierać drugą bramę, mają możliwość podglądu wideo na smartfonie.
Przede wszystkim należy się upewnić czy w budynku znajduje się instalacja domofonowa, w której panel / centrala posiada kamerę. Następnie na portalu acogo.pl należy wykupić licencję wideo, która zmienia bramkę w wersji audio na wersję wideo.

Fabrycznie urządzenie posiada funkcję audio. Aby korzystać z funkcji wideo, na portalu acogo.pl, należy wykupić odpowiednią licencję.

Nie — acoGO! pełni rolę odbiornika i aby odebrać połączenie wideo, potrzebujesz jedynie smartfona. Niemniej należy pamiętać, że aby korzystać z opcji wideo, panel / centrala domofonowa musi być wyposażona w funkcję wideo. Jeśli nasz panel / centrala nie jest wyposażona w kamerę, można odbierać tylko połączenia audio.

Nie — należy to zrobić ręcznie, logując się na stronę konfiguracyjną bramki.

Pytania dotyczące instalacji acoGO!

W tym celu na portalu acogo.pl należy dokonać zakupu licencji MULTI, na odpowiednią ilość lokali w ramach jednej klatki. Zalecamy korzystać z usług firm instalatorskich, które mogą Wam zaproponować korzystne warunki zakupu. Jeśli nie wiesz kto odpowiada za serwis instalacji elektrycznych w Twoim budynku, skontaktuj się z nami, zarekomendujemy Instalatora z Twojego miasta.

Stały i stabilny dostęp do sieci, o minimalnej przepustowości łącza 5Mb/s w każdą stronę.

Nie, acoGO! można podpinać tylko do urządzeń firmy Aco, które działają w systemach P i PV.

Tak, pamiętając o tym, że do każdego nowego urządzenia należy dokupić licencję startową:

• dla wersji audio będzie to: Audio Multi14 (dla 14 mieszkań), a następnie Audio Multi10 dla kolejnych 10 lokali (max 5 takich licencji na 1 urządzenie)

• dla wersji wideo będzie to: Wideo Multi14 (dla 14 mieszkań), a następnie Wideo Multi10 dla kolejnych 10 lokali (max 5 takich licencji na 1 urządzenie).

Montaż urządzenia jest analogiczny jak dla odbiorników domofonowych,  czyli:

• w przypadku odbiorników pasywnych (INS-UP /  INS-UP720B / M / BX), bramka musi zostać zamontowana na samym początku, tzn. przed pierwszym odbiornikiem

• w przypadku odbiorników aktywnych lub wideo, bramka może zostać zamontowana w dowolnym miejscu instalacji.

Należy pamiętać, że oprócz instalacji domofonowej, bramka wymaga również zasilania i Internetu.

Masz więcej pytań?

Zadzwoń do nas.

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest dla Ciebie dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 16:00.

Odwiedź główną stronę Aco.

Potrzebujesz domofon kompatybilny z usługą acoGO! lub chcesz poznać naszą całą ofertę? 

Dziękujemy za wypełnienie formularza. Twoje zgłoszenie zostało u nas zarejestrowane. Nasz Doradca wkrótce skontaktuje się z Tobą.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony acogo.pl

Strona wykorzystuje cookie w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszej oferty do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony zgadzasz się na ich zapisywanie w pamięci urządzenia zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.